طرح درس روانه ریاضی دوم ابتدایی | آموزش جمع دورقمی فرآیندی                            
                            
                            
                            
                                                                        هدف کلی:
        آشنایی با مفهوم جمع های دو رقمی (فرایندی)
هدف های جزئی:
  با جمع عدد دو رقمی به روش جدید فرایندی آشنا شوند. 
  دانش آموزان با واژه فرایندی آشنا شوند. 
  دانش آموزان با مراحل مختلف جمع فرایندی آشنا شوند. 
  ارزش مکانی اعداد و ارقام را درک کنند. 
  مفهوم فرایندی بودن جمع را درک کنند. 
  دانش آموزان نسبت به یادگیری جمع فرایندی رغبت و علاقه نشان دهند.                                 
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         فاطمه تقوی
                                            فاطمه تقوی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    