آزمون گروهی فصل 4 ریاضی دوم ابتدائی: عددهای سه رقمی                            
                            
                            
                            
                                                                        این آزمون مداد کاغذی به صورت گروهی انجام می شود.در گروه بندی دانش آموزان به هدف آزمون (ارزشیابی در خدمت یادگیری ) توجه شود.دانش آموزان ضعیف در کنار قوی قرار گیرند.همه ی اعضای گروه  باید بتوانند از جواب ها دفاع کنند.بنابراین سعی می کنند با هم بحث کنند و به هم آموزش دهند.
بازخورد آموزگار:
عدد سه رقمی را با عدد و حروف می نویسند.
الگوی دو مرحله ای را می شناسند.
درک درستی از مفهوم ربع و نیم، مانده و بعد در ساعت دارند.
عدد های دو رقمی را به خوبی تقریب می زنند. 
مسئله  را درک می کنند و می توانند پاسخ را پیدا کنند.
به خوبی  در گروه برای  پاسخ درست، مشارکت و هم فکری  می کنند.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         زهرا میرزائی
                                            زهرا میرزائی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                    