آزمون فصل 5، 6، 7 و 8 ریاضی دوم ابتدایی                            
                            
                            
                            
                                                                        در پایان این آزمون، «جدول عملکرد اهداف» به شرح زیر قرار دارد:
1) عددها را باهم مقایسه کرده است.
2) با توجه به جدول داده شده، به سوالات پاسخ داده است.
3) به صورت فرآیندی، جمع و تفریق را انجام میدهد.
4) طبق الگوی داده شده، شکلهای بعدی را رسم میکند.
5) مسئله را به کمک حدس و آزمایش حل کرده است.
6) ارزش سکهها را نوشته است.
7) اطلاعات مسئله را در نمودار ستونی نمایش میدهد.
8) مفهوم « احتمال » را میداند و مسئلههای داده شده را حل کرده است.
9) « اعداد زوج ـ اعداد فرد » را میشناسد و الگوهای عددی را کامل میکند.
10) اندازهی طولهای خواسته شده را با خطکش اندازهگیری کرده و نوشته است.
11) واحدهای میلیمتر و سانتیمتر را به یکدیگر تبدیل کرده است.
12) مفهوم «ضرب» را میداند و دستهبندی شکلهای داده شده را نوشته است.
13) باز شدهی عددها را مینویسد.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حسن صادقی حسن آبادی
                                            حسن صادقی حسن آبادی                                        

 
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    