آزمون علوم پایهی پنجم دبستان توحید I فصل های 1 تا 4
- بررسی درستی یا نادرستی «فرضیه» از طریق «مشاهده»، «آزمایش»، یا «نتیجهگیری»
- شناسایی «تغییرات شیمیایی» طبیعی مانند «رسیدن میوه» یا «بخار شدن آب دریا»
- تفاوت میان «ذرهبین» و «منشور» از نظر عملکرد در تجزیه نور
- «فسیل» به عنوان آثار یا بقایای گیاهان و جانوران باقیمانده از زمانهای گذشته
- بررسی تاثیر «دما» و «رطوبت» بر سرعت «زنگ زدن وسایل آهنی»
- تحلیل مراحل پژوهش علمی از جمله «طرح سوال» و «آزمایش»
- طبقهبندی «تغییرات فیزیکی» و «شیمیایی» از قبیل «پختن نان» و «آرد کردن گندم»
- ارتباط «مکانها» و «آثار فسیلی» به جهت تعیین نوع «محیط گذشته» (بیابان یا دریا)
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.