طرح درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم | درس ششم: منابع آب ایران                            
                            
                            
                            
                                                                        اهداف کلی : آشنایی با منابع آب کشور و اهمیت نحوه استفاده از منابع آب شیرین
اهداف جزئی : 
• احساس مسئولیت در قبال صرفه جویی در آب و جلوگیری از اسراف آن (عاطفی)
• از منابع آب در شرایط و مکان های مختلف محافظت نماید (حرکتی )
• راههای جلوگیری از اسراف آب را بداند (دانشی – شناختی )
• علت کم بودن منابع آب در ایران را درک کند و بیان کند. (دانشی- شناختی )
• انواع رود و دالیل تفاوت پراکندگی رودها را با هم مقایسه کند.(دانشی- شناختی)                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمد سلیمانی آشتیانی
                                            احمد سلیمانی آشتیانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    