{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

دانش فنی تخصصی 1402/11/27

چرخه و گردش (پروژه حسابداری) فعالیت شرکت صنعتی از زمان شروع رویداد های مالی تا تهیه تراز اختتامی

دوره دوم متوسطه- فنی دوازدهم حسابداری (خدمات) دانش فنی تخصصی فروردین 1403

در چند دهه گذشته، گسترش تکنیکهای جدید حسابداری در تمامی رشته ها و کاربرد آن، نوآوری و دگرگونیهای بسیاری را در زمینه های اقتصادی و بازرگانی پدید آورده است. به خوبی آشکار است که حسابداری شرکتها نیز طی سالهای اخیر، تحولات شگرفی را پذیرا شده و علاوه بر ارائه اطلاعات و ارقام مربوط به عملکردها، توانسته است با بهره گیری از روشهای جدید، به فرانگری پرداخته و جهت حرکت موسسات بازرگانی و شرکتهای دولتی و غیر دولتی را به نحو مشخصی ترسیم نماید .
تحقق این هدف البته نیازمند بکارگماری نیروی انسانی ماهر و کارآمد و بهره گیری از روشها و ابزار مناسب می باشد که این امر اهمیت مسئولیت و رسالت مراکز آموزش را در ایجاد زمینه های مناسب برای پرورش و تجهیز کارگزاران ، آموزش تخصصی مدیران و کارکنان و افزایش توانایی های علمی و مهارتهای تخصصی آنان بیش از پیش آشکار می سازد .
نظام اقتصادی و مالی هر جامعه و نحوه و میزان فعالیت های بازرگانی موسسات تجاری در بخش خصوصی، یکی از معیارهای قابل تحقیق و پژوهش در وضعیت رشد اقتصادی و درجه توسعه یافتگی آن جامعه است .
ارائه و انجام پروژه های مالی اینچنینی باعث فعالیت عملی دانشجویان و رهایی از تئوری های آموزشی میگردد، باشد که با این تحقیقات و چالش های عملی مقدمات آشنایی دانشجویان با واقعیت های عملی بازار کار مالی فراهم گردد .


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

چرخه و گردش (پروژه حسابداری)  فعالیت شرکت صنعتی از زمان شروع رویداد های مالی تا تهیه تراز اختتامی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 178

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 79
بروزرسانی شده در 1402/11/27