گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

طراحی آموزشی برای رفع عقب ماندگی تحصیلی | تقویت یادگیری حروف دارای واجگاه مشترک

ضمن خدمت فرهنگیان آموزگاران عمومی (فرهنگی) روان‌شناسی تفاوت‌های فردی قزوین آوج اسفند 1402

مساله: دانش آموز پایه چهارم در یادگیری حروفی که واجگاه مشترک دارند دچاراشکال است.
هدف / پیامد
تقویت یادگیری حروفی که در نوشتن واجگاه مشترکی دارند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی برای رفع عقب ماندگی تحصیلی | تقویت یادگیری حروف دارای واجگاه مشترک
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 158
ثبت شده در 1402/11/20