گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
علوم تجربی 1402/10/10

نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس علوم تجربی چهارم | درس 2 : مخلوط‌ها در زندگی

دبستان چهارم علوم تجربی آبان 1402

اهداف جزئی:
دانش آموزان با برخی از مواد غذایی که بصورت مخلوط هستند آشنا شوند.
دانش آموزان مفهوم مخلوط را درک کنند.
دانش آموزان بتوانند مثال‌های در مورد مخلوط بزنند.
دانش آموزان بتوانند مثال‌های در مورد محلول بیان کنند.
دانش آموزان بتوانند انواع مخلوط را نام ببرند.
دانش آموزان بتوانند تفاوت محلول و مخلوط را بیان کنند.

اهداف رفتاری:
دانش آموز بتواند مخلوط‌ها را تعریف کند. ( دانشی )
دانش آموز تفاوت مخلوط با محلول را بیان کند. (درک و فهم )
دانش آموز محلول‌ها را از مخلوط‌ها شناسایی، جدا یا دسته بندی کند. (درک و فهم )
دانش آموز بتواند چند ماده که باهم مخلوط شده‌اند را از هم جدا کند. (مهارت یدی)
دانش آموز اهمیت مخلوط‌ها و محلول‌ها در زندگی را بداند. (عاطفی)
انتظار می‌رود دانش آموز پس از پایان تدریس داستان یا سرگذشت حل شدن نمک در آب را بنویسد. (راهبرد شناختی )


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس علوم تجربی چهارم | درس 2 : مخلوط‌ها در زندگی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 9

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 243
ثبت شده در 1402/10/10
احمدرضا محمدزمانی