طراحی آموزشی ریاضی دوم ابتدائی | فصل 4: عددهای سه رقمی | مبحث معرفی عددهای سه رقمی
در پایان این تدریس از فراگیران انتظار می رود که:
1) جدول ارزش مکانی اعداد سه رقمی را رسم کنند.(روانی- حرکتی، عادی شدن عمل).
2) اعداد سه رقمی را با دسته های(صدتایی،ده تایی و یکی ای) بدون کمک دیگران بسازند(روانی- حرکتی، اجرای مستقل).
3) ارزش مکانی اعداد سه رقمی را بدون کمک دیگران با چرتکه بسازند.(روانی- حرکتی، اجرای مستقل).
4) به کاربرد یادگیری اعداد سه رقمی و ارزش پولی سکه ها در زندگی روزمره توجه کنند.(عاطفی، دریافت وتوجه ).
5) به سوالات مطرح شده در کلاس به طور دقیق پاسخ دهد(عاطفی، پاسخ دادن).
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.