طرح درس و سناریوی تدریس علوم تجربی سوم ابتدائی | درس 13: هر کدام جای خود (2)                            
                            
                            
                            
                                                                        در پایان این درس انتظار میرود دانش آموزان بتوانند: 
✅ با مشاهده و جمع آوری اطلاعات متنوع و معتبر ساختار بدن و زندگی مهره داران را توصیف و مقایسه و آنها را طبقه بندی کنند. 
✅ نمونههای آشنای جانوران مهره دار را با معیارهای خودساخته و براساس ویژگیهای آشکار، طبقه بندی کنند. 
✅ با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده و براساس ویژگیهای جانوران مهره دار جدید را شناسایی کنند.
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمدرضا محمدزمانی
                                            احمدرضا محمدزمانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                    