طرح درس و سناریوی تدریس علوم تجربی سوم ابتدائی | درس 13: هر کدام جای خود (2)
در پایان این درس انتظار میرود دانش آموزان بتوانند:
✅ با مشاهده و جمع آوری اطلاعات متنوع و معتبر ساختار بدن و زندگی مهره داران را توصیف و مقایسه و آنها را طبقه بندی کنند.
✅ نمونههای آشنای جانوران مهره دار را با معیارهای خودساخته و براساس ویژگیهای آشکار، طبقه بندی کنند.
✅ با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده و براساس ویژگیهای جانوران مهره دار جدید را شناسایی کنند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.