گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

لطفا برای پاسخ دادن ابتدا وارد شوید. یا ثبت نام کنید.

حفظ راز یک دوست و مطالعه در خلوت چه جور کنشی هستند؟

    زهـــرا Aaa
  بروزرسانی 4 ساعت قبل

28 پرسش 30 پاسخ 1.1K امتیاز
دوره دوم متوسطه- نظری دهم ادبیات و علوم انسانی جامعه شناسی (1)

"حفظ راز یک دوست" و "مطالعه در خلوت" چه جور کنشی هستند؟ حفظ راز که چون ناظر به دیگرانه، طبق پاسخ کتاب کنش اجتماعیه، ولی آیا یک کنش درونی و اجتماعی محسوب میشه؟ و اصلاً چه جور کنشیه؟ مگه حفظ راز، "نگفتن" نیست. کاری نکردن چطور میشه کنش باشه؟ و اینکه مطالعه در خلوت آیا میتونه یک کنش اجتماعی محسوب شه؟ مثلا یه کنش اجتماعیِ ناظر به گذشتگان. فرض کنیم من از روی علاقه به نویسنده‌ای، یا احترام یا تقدس کتاباشو بخونم. آیا این ناظر به دیگران محسوب میشه یا نه؟ باتوجه به بخوانیم و بدانیم کتاب و عکسی که از مطالعه گذاشته و زیرش نوشته کنش اجتماعی هم به نظر میرسه مطالعه کتاب به خودی خود یه کنش اجتماعی باشه.


تصویر ضمیمه سوال: "حفظ راز یک دوست" و "مطالعه در خلوت" چه جور کنشی هستند؟

حفظ راز که چون ناظر به دیگرانه، طبق پاسخ کتاب کنش اجتماعیه، ولی آیا یک کنش درونی و اجتماعی محسوب میشه؟ و اصلاً چه جور کنشیه؟ مگه حفظ راز، "نگفتن" نیست. کاری نکردن چطور میشه کنش باشه؟
و اینکه مطالعه در خلوت آیا میتونه یک کنش اجتماعی محسوب شه؟ مثلا یه کنش اجتماعیِ ناظر به گذشتگان. فرض کنیم من از روی علاقه به نویسنده‌ای، یا احترام یا تقدس کتاباشو بخونم. آیا این ناظر به دیگران محسوب میشه یا نه؟
باتوجه به بخوانیم و بدانیم کتاب و عکسی که از مطالعه گذاشته و زیرش نوشته کنش اجتماعی هم به نظر میرسه مطالعه کتاب به خودی خود یه کنش اجتماعی باشه.
لطفا برای پاسخ دادن ابتدا وارد شوید. یا ثبت نام کنید.
جدید‌ترین پاسخ‌ها بهترین پاسخ‌ها

پاسخ ها: {{ repliesNum }}

    {{ reply.name }}
  بروزرسانی {{ reply.update_jalali }}   {{ reply.subdate_jalali }}

پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.