ثبت شده در 17 خرداد 1394
به گزارش تیم رصد گاما به نقل از مهر؛ مسئولان آموزش و پرورش در حالی از راه اندازی شبکه اجتماعی بومی خبر می دهند که دانش آموزان خیلی وقت است با عضویت در شبکه های اجتماعی، سرگرم بازی اینترنتی «کلش آو کلنز» و ساختن دهکده خود هستند. بیش از یک میلیون و ۳۰۰ دانش آموز در امتحانات نهایی سال گذشته شرکت کردند که ۸۰ درصد این دانش آموزان با میانگین نمره ۱۲ قبول شدند برخی از کار شناسان آموزشی افت تحصیلی را پایین بودن کیفیت درآموزش و پرو رش می دانند اما برخی دیگر جدا از این مسئله ورود دانش آموزان به فضای مجازی و سرگرم شدن در شبکه های اجتماعی و بازهای اینترنتی را هم بی تاثیر بر افت تحصیلی نمی دانند. طبق پژوهش بنیاد علوم رفتاری که از ابتدای سال ۹۲ تا پایان سال ۹۳ بین ۴ هزار و ۶۵۰ نوجوان ۸ تا…