قسمت 1 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 98-97
قسمت 2 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل سوالات امتحان نهایی علوم نهم خرداد 1403 نوبت عصر
قسمت 3 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل امتحان نهایی علوم تجربی نهم خرداد 1403 نوبت صبح
قسمت 4 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 1404-1403
قسمت 5 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 1403-1402
قسمت 6 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 1402-1401
قسمت 7 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 1401-1400
قسمت 8 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 1400-1399
قسمت 9 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 99-98
قسمت 10 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 97-96
قسمت 11 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 96-95
قسمت 12 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 95-94
قسمت 13 - صفحه 83 تا 85 - تدریس فصل هشتم علوم نهم - بخش اول
قسمت 14 - صفحه 83 تا 94 - کارگاه نکته و تست تیزهوشانی فصل 8 علوم نهم (بخش دوم): فشار و آثار آن
قسمت 15 - صفحه 83 تا 94 - کارگاه نکته و تست تیزهوشانی فصل 8 علوم نهم (بخش اول): فشار و آثار آن
قسمت 17 - صفحه 86 تا 89 - تدریس فصل هشتم علوم نهم - بخش دوم
قسمت 18 - صفحه 90 تا 94 - تدریس فصل هشتم علوم نهم - بخش آخر
تدریس آنلاین صفحه 40 تا 41 علوم تجربی نهم | فصل 4: حرکت چیست؟
ویدئوی لایو استریم حل سوالات آزمون ورودی نمونه دولتی | علوم تجربی نهم (فصل 8 و 9)
ویدیوی آموزشی فصل 4 | جلسه دوم: تندی و سرعت لحظهای و شتاب متوسط
فیلم آموزش پیوندهای یونی و کووالانسی
ویدیوی آموزشی فصل 6 | جلسه دوم: حرکت ورقه های سنگ کره، گسل و درزه
تحلیل و بررسی سوالات امتحانی فصل سیزدهم علوم نهم (جانوران بی مهره)
تدریس آنلاین حل تست فیزیک نهم | حرکت، تندی، سرعت و شتاب
حل سوالات امتحان نوبت دوم علوم تجربی نهم استان خوزستان | خرداد 1398
فیلم آموزش علوم تجربی نهم | فصل 11: گوناگونی جانداران
فیلم تدریس فصل 15: با هم زیستن (تنوع زیستی)
موارد مشابه بیشتر
تحلیل و بررسی سوالات امتحانی فصل هشتم علوم نهم (فشار و آثار آن)
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.