پاورپوینت کنفرانس تفکر و سبک زندگی هشتم | تأثیر بازی های رایانه ای بر سبک زندگی جوانان و نوجوانان
مقدمه
فیلم های مستند
تاریخچه بازیهای ویدئویی و رايانه اي
نظام رده بندی بازیهای رایانه ای در ایران
نگاهی به وضعیت بازی سازی در ایران
پدر بازی های کامپیوتری (شیگرو میاموتو)
نقش بازیهــــای رایانـــــه ای
اثر بازیهای رایانه ای بر كودكان و نوجوانان
معایب بازیهـــای رایانـــه
نگراني از عواقب بازيهاي خشن، تنها براي جامعه ما نيست
نتيجه گيری
ارسال شده توسط این معلم:
بخش اول: مشترک دختران و پسران
فعالیت 1: زیبایی
فعالیت 2: نقاشی شاهزاده خانم
فعالیت 3: راه رهایی
فعالیت 4: پروژه
فعالیت 5: آداب معاشرت و گفتوگو
فعالیت 6: معاشرت مجازی
فعالیت 7: مهارتهای تصمیمگیری
فعالیت 8: خویشتنداری
فعالیت 9: رفتار پر خطر
فعالیت 10: دیو و کبک
فعالیت 11: خط کشی
فعالیت 12: تو نیکی میکن و در دجله انداز
فعالیت 13: ارائه گزارش پژوهش
فعالیت 14: مهارتهای زندگی موفق
فعالیت 15: مهارت افزایش عزت نفس
فعالیت 16: مهارت بهبود خودپنداره و افزایش اعتماد به نفس
فعالیت 17: مهار فشار روانی و اضطراب
فعالیت 18: مهارتهای اقتصادی
فعالیت 19: واقعیت
فعالیت 20: عادتها
فعالیت 21: پدر و پسر
فعالیت 22: تخیل، یا ...
فعالیت 23: اثر
فعالیت 24: آن پسرک انار ندارد
فعالیت 25: شادی
فعالیت 26: مهار افسردگی
فعالیت 27: چگونه از افراد بزرگسال، پیر و ناتوان مراقبت کنیم؟
فعالیت 28: چرا باید به همدیگر احترام بگذاریم؟
فعالیت 29: ارزشها و معیارها
فعالیت 30: آداب و مهارتهای سفر کردن
بخش دوم: ویژه پسران
فعالیت 1: بلوغ چیست؟
فعالیت 2: ویژگیهای رشد در دوران بلوغ
فعالیت 3: اعتیاد و خطرات آن
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.