قسمت 1 - صفحه 215 تا 217 - ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (کار با عملگر و عملوند در سی شارپ)
قسمت 2 - صفحه 224 تا 227 - ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (عملگرهای انتساب و عملگرهای افزایشی-کاهشی)
قسمت 3 - صفحه 228 تا 233 - ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (عملگر الحاق دو رشته، عملگرهای مقایسهای…
قسمت 4 - صفحه 234 - ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (کارگاه 7: اشکال زدایی عبارت)
قسمت 6 - صفحه 238 تا 241 - ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (کارگاه 11 و 12)
قسمت 7 - صفحه 246 تا 251 - ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (کارگاه 1 و 2 و 3 و 4)
قسمت 8 - صفحه 252 تا 255 - ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (کارگاه 5 و 6)
قسمت 9 - صفحه 262 تا 263 - ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (کارگاه 10: تبدیل if به switch)
قسمت 10 - صفحه 264 تا 267 - ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (کارگاه 11 و 12 و 13)
ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (کارگاه 10: تبدیل…
ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | کارگاه 1 از واحد یادگیری…
فیلم تدریس پودمان سوم: تولید چند رسانه ای | کارگاه 12: حرکت اشیا با ابزار Drag and…
ویدئو آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم دبیرستان | پودمان 2- طراحی…
فیلم تدریس پودمان سوم: تولید چند رسانه ای | کارگاه 4: کاربرد ابزار Text Box Entry
ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (کار با عملگر…
فیلم تدریس پودمان سوم: تولید چند رسانه ای | کارگاه 4: درج متن با Text Caption و…
ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (کارگاه 5 و 6)
فیلم تدریس پودمان سوم: تولید چند رسانه ای | کارگاه 7: درج دکمه (Button)
فیلم تدریس پودمان 4 تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم رشته شبکه و نرم افزار…
موارد مشابه بیشتر
ویدیوی آموزشی تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم | پودمان 5 (کارگاه 8 و 9 و 10)
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.