 
                                
                             سعید کبیری
                                سعید کبیری                            قسمت 1 - صفحه 96 - کلیپ آموزشی جمع و تفریق عددهای سه رقمی به روش فرآیندی (حل کار در کلاس صفحه 96)
 
                                
                             سعید کبیری
                                سعید کبیری                            قسمت 2 - صفحه 97 - کلیپ آموزشی مسئله های جمع اعداد سه رقمی (حل تمرین صفحه 97)
 
                                
                             سعید کبیری
                                سعید کبیری                            قسمت 3 - صفحه 98 - تدریس ص. 98 | حل مسئله و الگویابی کن
 
                                
                             سعید کبیری
                                سعید کبیری                            قسمت 4 - صفحه 99 - تدریس ص. 99 | حل مسئله با راهبرد زیر مسئله
 
                                
                             علی خیراللهی
                                علی خیراللهی                            ویدیوی آموزش مفهومی و دقیق صفحۀ 3 ریاضی دوم دبستان | درس 1: عدد و رقم/ فعالیت
 
                                
                             مصیب سینا
                                مصیب سینا                            جمع و تفریق اعداد سه رقمی به روش فرایندی
 
                                
                             آسیه سعادت
                                آسیه سعادت                            تدریس آنلاین صفحه 95 تا 108 ریاضی دوم | فصل 6: جمع و تفریق اعداد سه رقمی تا حل مسئله…
 
                                
                             علی محمودی
                                علی محمودی                            جواب ریاضی دوم ابتدایی صفحه 113
 
                                
                             فاطمه دهقان
                                فاطمه دهقان                            ویدئو آموزشی ریاضی دوم دبستان | حل مسئله ساده تر (صفحه 117)
 
                                
                             رباب شقاقی
                                رباب شقاقی                            ویدیوی آموزشی صفحه 59 و 60 ریاضی دوم دبستان | معرفی عددهای سه رقمی
 
                                
                             احمد فغان نوملی
                                احمد فغان نوملی                            چگونه با استفاده از کارت و بدون کارت عددهای سه رقمی بسازیم؟
 
                                
                             علی جاویدی
                                علی جاویدی                            تدریس و حل تمرین های مرور فصل سوم (فرهنگ نوشتن)
 
                                
                             سعید کبیری
                                سعید کبیری                            تدریس ص. 99 | حل مسئله با راهبرد زیر مسئله
 
                                
                             علی جاویدی
                                علی جاویدی                            تدریس و حل فعالیت، کار در کلاس و تمرین های ص. 73 تا 75
موارد مشابه بیشتر
                    
                        
                    
                    کلیپ آموزشی زیر مسئله و الگویابی کن  (صفحه 99)                
                
                
                
                
                
                
                باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                            

 
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        