بازی، سرگرمی و چگونگی گذران اوقات فراغت، همانند پوشش، نوع و چگونگی غذا خوردن، نوع و میزان خریدکردن و سایر مواردی که در دروس قبل مورد بررسی قرار دادید، نشاندهندهی سبک زندگی است. بسیاری از مخاطبان رسانهها برای پرکردن اوقات فراغت و تفریح به سراغ رسانهها میروند و خود را سرگرم میکنند. شاید شما نیز جزو این گروه باشید. آمار و ارقام نشان میدهد جذابترین رسانهها برای همسالان شما تلویزیون، تلفن همراه و بازیهای ویدئویی (رایانهای، موبایلی و … ) است. آیا به بازیهای ویدئویی به عنوان یک رسانه و انتقالدهندهی پیام با همهی ویژگیهایی که دربارهی آن تا به حال یاد گرفتهاید، نگاه کردهاید؟