مباحث :
پودمان 3: توسعه محصول جدید
توسعة محصول جدید، مفهوم توسعه، مراحل توسعة محصول جدید، کشف و شناسایی ایده، روش طوفان مغزی، روش پنج چرا؟ ، مثال هایی از روش پنج چرا؟ ، غربالگری ایده ها، امکان سنجی بازار، بازار، بازاریابی، بازارسنجی، امکان سنجی فنی، نتیجة مطالعات فنی، امکان سنجی اقتصادی، نتیجة امکا ن سنجی مالی - اقتصادی، توسعه مفهوم، آزمون، تحلیل آزمون و کشف بازار اولیه، معرفی به بازار و تجاری سازی، نقش فناوری (تکنولوژی) در طراحی و توسعه محصول