

تدریس مفاهیم مجموعه های متناهی و نامتناهی


تدریس سهمی


تکنیک حل نامعادله


شمارش تعداد شماره تلفن ساخته شده با ارقام متمایز


نکات تستی و تکمیلی از اعمال بین مجموعه ها


آشنایی با الگوها و دنباله های عددی مهم


آموزش و حل نمونه سوال ریاضی دهم | ص. 83 تا 88: تعیین علامت به روش سریع


تعداد اعداد سه رقمی کمتر از 400 با استفاده از 6 رقم مختلف


ویدیوی حل تمرین فصل 6 (درس 3: ترکیب) | شمارش تعداد حالات بدون اهمیت ترتیب


ویدیوی آموزشی فصل 1 ریاضی دهم | درس 3: الگو، جمله n ام و الگوی خطی
موارد مشابه بیشتر
آموزش فصل 1 ریاضی دهم | درس 2: متمم یک مجموعه
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.