راهكارهای تمرین نشانه های فارسی برای والدین دانش آموزان اول دبستان
در این روش والدین برای هر نشانه یا حرفی که کودک می نویسد صدا و آوایی با دهانشان ایجاد می کنند که این صداها و آواها می تواند خنده دار ، جدی ، غمگین ، گریان و جنبه ها ی هیجانی متفاوتی داشته باشد .
والدین در این روش همچنین می توانند برای هر نشانه یک اسم انتخاب کرده و هنگامی که کودک نشانه را می نویسد آنها اسم آن نشانه را با آواهایی که بار هیجانی دارند ترکیب نمایند ...
ارسال شده توسط این معلم:
نگارهی 1: به خانهی ما خوش آمدی
نگارهی 3: یک و دو و سه، راه مدرسه
نگارهی 7: بَه بَه چه روستایی!
نگارهی 10: نوروز در خانهی ما
تمرین و روان خوانی پایان آموزش نشانهها (1)
درس 16: در بازار ” تشدید ـّ “
درس 17: صدایِ موج ”صـ ص“ ــ سفرِ دلپذیر ”ذ“
درس 18: علی و معصومه ”عـ ـعـ ـع ع“ ــ مثلِ خورشید ”ثـ ث“
درس 19: حَلَزون ”حـ ح“
درس 20: رضا ”ضـ ض“ ــ خاطرات انقلاب ”ط“
درس 21: لاکپشت و مرغابیها ”غـ ـغـ ـغ غ“
درس 22: پیامبر مهربان ”ظ“
تمرین و روان خوانی پایان آموزش نشانهها (2)
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.