طرح درس روزانه مفهوم محیط | ریاضی سوم دبستان | فصل 5: محیط و مساحت
- دور تا دور شکل را به عنوان محیط آن شکل نام ببرد. ( حیطه شناختی )
- ابزار اندازه گیری محیط را به درستی نام ببرد. ( حیطه شناختی )
- نحوه ی محاسبه محیط چند ضلعی را به درستی بیان کند. ( حیطه شناختی )
- محیط چند ضلعی های مختلف را با خط کش به درستی بدست آورد. ( حیطه مهارتی )
- تمرینات کتاب را به درستی حل کند. ( حیطه مهارتی )
این طرح درس در 3 صفحه تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
ارسال شده توسط این معلم:
حل مسئله با راهبرد الگویابی
درس 1: شمارش چندتا چندتا
درس 2: ماشینهای ورودی- خروجی
درس 3: ساعت در بعد از ظهر
درس 4: الگوهای متقارن
مرور فصل اول
حل مسئله با راهبرد الگوسازی
درس 1: معرفی عدد هزار
درس 2: ارزش مکانی
درس 3: ارزش پول
درس 4: تقریب اعداد
مرور فصل دوم
حل مسئله با راهبرد رسم شکل
درس 1: کسر
درس 2: کاربرد کسر در اندازهگیری
درس 3: تساوی کسرها
درس 4: مقایسهی کسرها
مرور فصل سوم
حل مسئله با راهبرد روشهای نمادین
درس 1: ضرب
درس 2: ضرب عددهای یک رقمی
درس 3: خاصیتهای ضرب
درس 4: تقسیم
مرور فصل چهارم
حل مسئله با راهبرد زیر مسئله
درس 1: خط، نیم خط و پاره خط
درس 2: محیط
درس 3: اندازهی سطح
درس 4: واحد اندازهگیری سطح
مرور فصل پنجم
فصل 6: جمع و تفریق
حل مسئله با راهبرد حل مسئلهی سادهتر
درس 1: مقایسهی عددها
درس 2: جمع و تفریق
درس 3: جمع در جدول ارزش مکانی
درس 4: تفریق در جدول ارزش مکانی
مرور فصل ششم
حل مسئله با راهبرد حدس و آزمایش
درس 1: جدول دادهها
درس 2: احتمال
درس 3: نمودار دایرهای
درس 4: انتخاب نمودار
مرور فصل هفتم
فصل 8: ضرب عددها
حل مسئله با راهبرد حذف حالتهای نامطلوب
درس 1: ضرب در عدد 10
درس 2: ضرب عددهای یک رقمی در چند رقمی
درس 3: محاسبهی ضرب
درس 4: تقسیم با باقیمانده
مرور فصل هشتم
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.