طرح درس روزانه ریاضی چهارم دبستان | زاویه و نام گذاری آن، انواع زاویه و مقایسه زاویه ها
دانش آموز بتواند انواع زاویه را تعریف کند.
دانش آموز بتواند با استفاده از گونیا زاویه ها را مقایسه کند.
دانش آموز بتواند زاویه را در شکل های مختلف پیدا کند.
دانش آموز بتواند زاویه ها را با استفاده از نیم دایره مقایسه کند.
دانش آموز بتواند دو زاویه را از طریق بریدن یکی و انداختن روی دیگری مقایسه کند.
دانش آموز بتواند با گونیا در دفتر خود زاویه راست رسم کند.
دانش آموز بتواند زاویه تند و زاویه باز رسم کند.
دانش آموز بتواند زاویه ها را روی نیم دایره رسم کند
دانش آموز بتواند با استفاده از دست و بدنش زاویه تند و راست و باز نشان دهد.
این طرح درس در 4 صفحه تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
ارسال شده توسط این معلم:
حل مسئله با راهبرد الگویابی، رسم شکل
درس 1: عدد نویسی
درس 2: الگوها
درس 3: ماشین ورودی- خروجی
درس 4: معرفی میلیون
مرور فصل اول
حل مسئله با راهبرد رسم شکل و حل مسئلهی سادهتر
درس 1: شناخت کسرها
درس 2: جمع و تفریق
درس 3: تساوی کسرها
درس 4: ضرب عدد در کسر
مرور فصل دوم
حل مسئله با راهبرد الگوسازی، حذف حالتهای نامطلوب
درس 1: ضرب دو عدد دو رقمی
درس 2: محاسبهی حاصل ضرب
درس 3: محاسبههای تقریبی
درس 4: تقسیم و بخشپذیری
درس 5: تقسیم بر عددهای یک رقمی
درس 6: تقسیم بر عددهای دو رقمی
مرور فصل سوم
حل مسئله با راهبرد الگوسازی، زیر مسئله
درس 1: زاویه
درس 2: اندازهگیری زاویه
درس 3: اندازهگیری زمان
درس 4: اندازهگیری طول
مرور فصل چهارم
حل مسئله با راهبرد حل مسئلهی سادهتر، رسم شکل
درس 1: عدد مخلوط
درس 2: عدد اعشاری
درس 3: جمع و تفریق اعشاری
درس 4: ارزش مکانی عددهای اعشاری
مرور فصل پنجم
حل مسئله با راهبرد حدس و آزمایش، روشهای نمادین
درس 1: عمود- موازی
درس 2: چهار ضلعیها
درس 3: مساحت متوازی الاضلاع و مثلث
درس 4: محیط و مساحت
مرور فصل ششم
حل مسئله با راهبرد حل مسئلهی سادهتر، حدس و آزمایش
درس 1: نمودار خط شکسته
درس 2: احتمال
مرور فصل هفتم
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.