گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

جزئيات تحصيل پذيرفته شدگان آزمون استخدامي آموزش وپرورش

ثبت شده در: 1394/08/19 مشاهده: 92     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

گاما- معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: بر اساس برنامه ریزی های اعلام شده، به محض پایان یافتن مرحله مصاحبه و گزینش؛ این افراد دوره آموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می کنند.
به گزارش گاما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما نعمت الله موسی پور افزود: بدین ترتیب دانشگاه فرهنگیان این آمادگی را دارد که از اول آذر دوره های آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرهنگیان را آغاز کند.
وی ادامه داد: براین اساس مصوب است این افراد تعداد 36 واحد درسی در دو ترم معمول دانشگاهی به همراه 6 واحد هم دروس جبرانی خواهند داشت.
موسی پور با بیان اینکه در صورت آغاز ترم اول این افراد از ابتدای آذر تا پایان اسفند خواهد بود، افزود:ترم دوم این افراد نیز از 15 فروردین 95 آغاز و ماه مرداد هم برای ارزیابی در نظر گرفته می شود.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان افزود: تعداد3200نفر از این پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان و 1800نفر در دانشگاه شهید رجایی تحصیل خواهند کرد.
وی ادامه داد: کسانی که زیرشاخه کاردانش و فنی حرفه ای هستند در دانشگاه شهید رجایی و کسانی که زیر شاخه آموزگاری ، دبیری و مربیان پرورشی و مراقب سلامت هستند در دانشگاه فرهنگیان دوره های آموزشی خود را می گذرانند.
موسی پور گفت:6 تا 18پردیس منتخب دانشگاه برای ساماندهی آموزشی پذیرفته شدگان آزمون فرهنگیان درنظر گرفته شده است و این افراد 3 تا4 روز در هفته کلاس خواهند داشت.
وی ادامه داد:با توجه به اینکه این افراد دوره های اموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان می گذرانند ما نیز از طریق آنچه در سایر دانشگاه ها مرسوم است مانند خوابگاه خودگردان یا مراکزی که خود آموزش و پرورش دارد ، برای اسکان این افراد استفاده می کنیم چراکه این دوره ها، شبانه روزی نخواهد بود و این افراد نیاز به خوابگاه دارند.
موسی پورگفت: بر اساس آنچه اعلام شده است بخشی از هزینه های تحصیلی پذیرفته شدگان را آموزش و پرورش و بقیه را خود فرد می پردازد و در پایان این دو ترم، ارزشیابی در سه سطح انجام می شود.
وی افزود:پذیرفته شدگان سطح یک ، کار خود را پس از ارزشیابی آغاز می کنند و پذیرفته شدگان سطح دو مشروط می شوند و کار خود را آغاز می کنند اما باید آموزش خود را در دانشگاه ادامه دهند و درتابستان یک سال پس از خدمت دوباره آزمون دهند . سطح سوم کسانی اند که شرایط لازم برای ورود به کار آموزش را کسب نمی کنند.