تولیدکنندهای بهدلیل سفارش مشتریان تولید خود را از نقطه «الف» به نقطه «ب» جابهجا نمود. در شرایط جدید، کدام مورد هزینه فرصت را به درستی نشان میدهد؟ (قیمت هر واحد شکلات 2500 تومان و قیمت هر عدد بستنی 4500 تومان است.)
1 )
هزینه فرصت انتخاب جدید، برابر 21 میلیون تومان است.
هزینه فرصت انتخاب جدید، برابر 15 میلیون تومان است.
3 )
مابهالتفاوت هزینه فرصت انتخاب قبل و انتخاب جدید 17 میلیون تومان است.
4 )
مابهالتفاوت هزینه فرصت انتخاب قبل و انتخاب جدید 12 میلیون تومان است.
پاسخ تشریحی :
تحلیل ویدئویی تست
تحلیل ویدئویی برای این تست ثبت نشده است!