اگر رسانهها حس رقابت منفی در مخاطبان ایجاد کنند، ممکن است ................... .
افراد با نارضایتی سبک زندگی خود را مقایسه کرده و دچار حسرت شوند.
2 )
مخاطبان فقط از جنبهٔ سرگرمی به تبلیغات نگاه کنند و هیچ تأثیری بر احساسات آنها نداشته باشد.
3 )
مخاطبان هیچ نگرانی نسبت به تبلیغات رسانهای نداشته باشند و بدون توجه به پیامها زندگی کنند.
4 )
تبلیغات تأثیر خود را از دست بدهند و رسانهها نتوانند بر رفتار مخاطبان اثر بگذارند.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!