اگر تبلیغات رسانهای به شیوههای مستقیم و غیرمستقیم صورت بگیرد، ممکن است ............ .
فرهنگ مصرفگرایی را در میان مخاطبان تقویت کند و آنها را به خرید بیشتر تشویق نماید.
2 )
تأثیری بر مخاطبان نداشته باشد و هیچ تغییری در سبک زندگی افراد ایجاد نکند.
3 )
تنها به ارائهٔ اطلاعات عمومی دربارهٔ کالاها بپردازد، بدون اینکه رفتار مصرفی افراد را تغییر دهد.
4 )
منجر به کاهش مصرف کالاها و تقویت فرهنگ صرفهجویی شود.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!