چرا مفهوم «مخاطب» در رسانههای امروزی پیچیدهتر از گذشته شده است؟
با افزایش تنوع رسانهها، مخاطبان به مصرف انتخابی محتوا روی آوردهاند و ویژگیهای تحلیلی و هوشمندی بیشتری دارند.
2 )
مفهوم مخاطب هیچ تغییری نکرده است و همچنان به بینندگان یک محتوا اشاره دارد.
3 )
رسانههای امروزی مخاطبان را سادهتر از گذشته درگیر محتوا میکنند و تعامل خاصی وجود ندارد.
4 )
افزایش اطلاعات موجب کاهش نقش مخاطبان در انتخاب محتوا شده و تعامل با رسانهها کمتر شده است.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!
 
    
 
                 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        