چند مورد از موارد زیر در ارتباط با واقعیت نادرست است؟
الف) نیاز به خرید هوشمندانه برای کالاها با هر سطح قیمت، به یک اندازه است.
ب) تبلیغات کاذب، بزرگنمایی، قسم خوردن و ارائهٔ اطلاعات نادرست، از جمله اقدامات، برای تحریک و تشویق خریداران به خرید کالا و خدمات است.
ج) در مرحله چهارم خرید هوشمندانه، ویژگیهایی از کالای هدف که بیشتر برایمان مهم است، را مشخص میکنیم.
د) مصرف مسئولانه مصرفی است که اجازه نمیدهد چرخهٔ تبدیلها و تغییرات طبیعی ادامه پیدا کند و موجب توقف آن شود.
تحلیل ویدئویی تست
تحلیل ویدئویی برای این تست ثبت نشده است!