چرا شناخت دقیق مخاطب برای تولید محتوا ضروری است؟
مخاطب موجودی پیچیده و ناشناخته است، بنابراین رسانهها باید با روشهای علمی نیازهای او را تحلیل کنند تا محتوای مؤثرتر تولید شود.
2 )
شناخت مخاطب تأثیری بر موفقیت رسانهها ندارد و تولید محتوا باید مستقل از علاقهمندیهای کاربران باشد.
3 )
امروزه رسانهها نیازی به بررسی مخاطب ندارند، زیرا همه مصرفکنندگان رسانه رفتار یکسانی دارند.
4 )
مخاطبشناسی موجب کاهش تعامل میان تولیدکنندگان رسانه و مصرفکنندگان محتوا خواهد شد.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!