سری 3: سوالات امتحان نیمسال دوم تفکر و سواد رسانه ای دوره دوم متوسطه
فصل 1: ما و رسانهها
فصل 2: فنون خلق پیام رسانهای
فصل 3: نادیدههای رسانهها
فصل 4: مخاطب شناسی
فصل 5: رسانه و سبک زندگی
فصل 6: رژیم مصرف رسانهای
لطفا برای اطمینان از عملکرد و تجربه بهتر از مرورگرهای مدرن و به روز مانند کروم یا فایرفاکس استفاده کنید.

مخاطبی که مورد نظر یک تولید کننده رسانه است و تولید کننده رسانه سعی دارد بیشتر آن مخاطب را جذب کند، را مخاطب ................ مینامند و مخاطبی که هدف اصلی رسانه نبوده و به دلایلی خاص جذب رسانه میشوند را مخاطب ............... مینامند.