گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

«زیر متن» جز کدام نوع از لایه های تولید پیام رسانه ای است؟

1 ) 

پیام بسته بندی شده

2 ) 

پیام همبرگری

3 ) 

رسانه چاپی

4 ) 

رسانه تصویری

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

تولیدات رسانهای را به ساندویچ همبرگر تشبیه میکنند که از سه لایه تشکیل شده است
لایه ای که دارای پیام آشکار و عناصر مستقیم، و اصل تولید رسانه ای و محصول ملموس آن است  را »متن« می نامند
لایه دیگر تولید رسانهای »زیرمتن« است. »زیرمتن« پیامهای پنهان و غیرمستقیمی است که تولیدکننده پیام با بهره ِ گیری هدفمند از فنون اثرگذاری بر مخاطب در تولید رسانهای جاسازی کرده است. 
به سومین لایه، که خارج از متن پیام است و شامل شرایط محیطی، فرهنگی و عوامل بیر ِ ونی حا کم بر درک و اثرگذاری پیام میشود »فرامتن« می‌گویند.

تحلیل ویدئویی تست

هدایت الله دلاکی