گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
  فرم معتبر نیست.

در کدام از لایه های پیام رسانه ای ممکن است پیام مفهوم یا هدف پیام بر ضد چیزی که تولید کننده اش در نظر داشته تبدیل شود؟

1 ) 

متن

2 ) 

زیر متن

3 ) 

فرامتن

4 ) 

در تمامی سطوح پیام همبرگری امکان برداشت اشتباه از موضوع وجود دارد

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

به سومین لایه، که خارج از متن پیام است و شامل شرایط محیطی، فرهنگی و عوامل بیر ِ ونی حاکم بر درک و اثرگذاری پیام میشود »فرامتن« میگویند. این شرایط گاهی مفهوم یا هدف پیام را به ضد آن چیزی که مد نظر تولیدکنندهاش بوده است، تبدیل میکند، ممکن است »فرامتن« یک شعر احساسی یا حماسی را، به نماد جنبش اعتراضی یا یک حرکت سازندۀ اجتماعی تبدیل کند.

تحلیل ویدئویی تست

هدایت الله دلاکی