چرا صفات عالی در تبلیغات برای اقناع مخاطب استفاده میشوند؟
صفات عالی مانند «ارزانترین» و «اولین» باعث میشوند مخاطب تصور کند محصول تبلیغشده بالاترین کیفیت ممکن را دارد و نیازی به بررسی دیگر گزینهها نیست.
2 )
صفات عالی کمک میکنند تا مخاطب بر جزئیات علمی محصول تمرکز کند و تصمیمگیری خود را بر اساس شواهد دقیق انجام دهد.
3 )
صفات عالی باعث کاهش رقابت بین محصولات مشابه در بازار میشوند و تنها یک محصول را برجسته میکنند.
4 )
صفات عالی بر جنبههای احساسی محصول تمرکز میکنند و از توضیحات منطقی و قابل آزمون اجتناب میکنند.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!