چگونه رسانهها بیشتر از تبلیغات تجاری بهره میبرند؟
رسانهها با تولید پیامهای تبلیغاتی برای افزایش قدرت و ثروت خود، به محل عرضه تبلیغات تبدیل شدهاند.
2 )
رسانهها با تخصیص زمان برنامهها به تبلیغات، میخواهند قدرت و ثروت خود را افزایش دهند و به عرضه کالاها میپردازند.
3 )
رسانهها با پوشش اخبار و محتوای غیر تجاری، در تلاشند که قدرت و ثروت خود را در معرض نمایش قرار دهند.
4 )
رسانهها با استفاده از اخبار روز، تبلیغات تجاری را به بخشهای مختلف برنامههای خود میافزایند.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!