چه تفاوتی در شیوههای اقناعی پس از ظهور اینترنت ایجاد شده است؟
1 )
پس از ظهور اینترنت، شیوههای اقناعی به طور چشمگیری سادهتر شدهاند و بیشتر به تبلیغات تجاری محدود شدهاند.
ظهور اینترنت موجب تغییر چشمگیری در شیوههای اقناعی شده است، به طوری که گروهها، سازمانها و افراد میتوانند دیگران را به پذیرش عقاید خاص قانع کنند.
3 )
اینترنت به شیوههای اقناعی کمک کرده است که محتواهای مربوط به فرهنگ و هنر به طور موثرتر از قبل منتقل شوند.
4 )
اینترنت موجب شده است که مردم به راحتی به محتواهای فریبکارانه و غیرمعتبر دسترسی پیدا کنند و تمایل کمتری به تحلیل محتواها دارند.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!