گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

رسانه‌ها برای دستیابی به اهداف خود در زمینه اقناع مخاطب، از چه روشی بهره می‌گیرند و این روش چه تأثیری بر رفتار و نگرش مخاطب دارد؟

1 ) 

رسانه‌ها با تکیه بر استدلال‌های منطقی و علمی محض، بدون درگیر کردن احساسات، تلاش می‌کنند پیام‌های خود را به گونه‌ای منتقل کنند که مخاطب به‌طور کامل بدون تغییر در باورها، تنها آگاهی جدیدی به دست آورد.

2 ) 

رسانه‌ها با ایجاد محیطی بی‌طرف و به‌دور از هرگونه احساسات و صرفاً بر اساس اطلاعات خام، سعی در ایجاد فضایی دارند که مخاطب بدون نیاز به تغییر رفتار و عقیده، فقط به پیام‌ها توجه کند.

3 ) 

رسانه‌ها با استفاده از ترکیبی از منطق و احساسات، تلاش می‌کنند با ایجاد اعتماد و القای آمال و آرزوهای خود، مخاطب را به تغییر نگرش و رفتار خاصی ترغیب کنند، که به این فرآیند زبان اقناع گفته می‌شود. 

4 ) 

رسانه‌ها با نمایش تبلیغات و پیام‌های پر احساس، سعی دارند از طریق تأثیرگذاری عاطفی بر مخاطب، به‌صورت کاملاً ناپایدار و موقتی او را به انجام برخی فعالیت‌ها نظیر خرید و رأی دادن تشویق کنند.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

هدایت الله دلاکی