گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

پیام‌های رسانه‌ای چگونه از چهره‌ها و نخبگان برای تأثیرگذاری بر مخاطب استفاده می‌کنند و چه نتیجه‌ای از این روش حاصل می‌شود؟

1 ) 

پیام‌های رسانه‌ای با استفاده از چهره‌ها و نخبگان به صورت مستقیم، نظر مخاطب را بدون هیچ واسطه‌ای دریافت می‌کنند و به این ترتیب تأیید آن‌ها را به سرعت جلب می‌کنند، زیرا مخاطب به دلیل حضور این افراد از ابتدا آمادگی پذیرش پیام را دارد.

2 ) 

پیام‌های رسانه‌ای از چهره‌ها و نخبگان برای ایجاد فاصله بین پیام و مخاطب استفاده می‌کنند و این باعث می‌شود که مخاطب با دیدی انتقادی به پیام نگاه کند و نتیجه نهایی، ایجاد تردید بیشتر در پذیرش پیام باشد.

3 ) 

پیام‌های رسانه‌ای چهره‌ها و نخبگان را به عنوان واسطه‌ای بین خود و مخاطب قرار می‌دهند که باعث می‌شود مخاطب، پیام را با اعتماد بیشتری بپذیرد؛ زیرا تأیید غیرمستقیم این افراد، احتمال تردید مخاطب را کاهش می‌دهد و پذیرش پیام را آسان‌تر می‌کند. 

4 ) 

پیام‌های رسانه‌ای از چهره‌ها و نخبگان به گونه‌ای استفاده می‌کنند که مستقیماً روی مخاطب تأثیر بگذارند و بدون واسطه، این افراد تأیید خود را از پیام اعلام می‌کنند تا اثر پیام قوی‌تر شود و دیگر نیازی به توضیح یا توجیه بیشتر نداشته باشد.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

هدایت الله دلاکی