اگر فیلسوفی ادعا کند «انسان میتواند حقایقی را بشناسد که هیچ تجربه حسی مستقیمی از آنها ندارد»، کدام نظریه بهتر این ادعا را توضیح میدهد؟
1 )
همه شناختها از تجربه حسی به دست میآیند
انسان دارای قوهای عقلانی فراتر از حس است
3 )
شناخت انسان صرفاً حاصل عادت ذهنی است
4 )
شناخت انسان نتیجه شرطیشدن است
پاسخ تشریحی :
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!