گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
نمونه سوال محتوای آموزشی آزمون آنلاین پرسش و پاسخ درسنامه آموزشی مدرسه‌یاب معلم‌ها
  فرم معتبر نیست.
  تعداد مشاهده رایگان باقی مانده: 4 صفحه

اگر فیلسوفی ادعا کند «انسان می‌تواند حقایقی را بشناسد که هیچ تجربه حسی مستقیمی از آن‌ها ندارد»، کدام نظریه بهتر این ادعا را توضیح می‌دهد؟

1 ) 

همه شناخت‌ها از تجربه حسی به دست می‌آیند

2 ) 

انسان دارای قوه‌ای عقلانی فراتر از حس است

3 ) 

شناخت انسان صرفاً حاصل عادت ذهنی است

4 ) 

شناخت انسان نتیجه شرطی‌شدن است

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

درک امور غیرحسی نشان می‌دهد عقل نقشی مستقل از تجربه حسی دارد.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

حیدر جلالی