آزمون پایانی پودمان 1 تا 5 اخلاق حرفه ای دوازدهم هنرستان (سری 1)
پودمان 1: امانت داری
پودمان 2: مسئولیت پذیری
پودمان 3: درستکاری
پودمان 4: رعایت انصاف
پودمان 5: بهرهوری
لطفا برای اطمینان از عملکرد و تجربه بهتر از مرورگرهای مدرن و به روز مانند کروم یا فایرفاکس استفاده کنید.

فردی رایانه خود را به یک شرکت خدمات کامپیوتری میبرد، تعمیرکار مربوطه که تخصص کافی برای رفع عیب این سیستم را ندارد با این وجود تعمیر رایانه فرد را قبول میکند و میخواهد با تعویض چند قطعه سیستم شانس خود را امتحان کند بعد از خرید قطعاتی که تعمیرکار به مشتری گفته و تعویض آنها نه تنها توتمست عیب سیستم را برطرف کند که عیب دیگری به آن اضافه میشود به این صورت بین مشتری و تعمیرکار به اتفاق میافتد این مطلب با کدام یک از اهداف راستگویی در حرفه مطابقت دارد؟