سری 1: سوالات آزمون نوبت دوم تفکر و سواد رسانه ای دوره دوم متوسطه
فصل 1: ما و رسانهها
فصل 2: فنون خلق پیام رسانهای
فصل 3: نادیدههای رسانهها
فصل 4: مخاطب شناسی
فصل 5: رسانه و سبک زندگی
فصل 6: رژیم مصرف رسانهای
لطفا برای اطمینان از عملکرد و تجربه بهتر از مرورگرهای مدرن و به روز مانند کروم یا فایرفاکس استفاده کنید.

کدام گزینه از بین فنون اقناع «گواهی ستارهها، طنز، تداعی معانی، استفاده از افراد زیبا و تکرار» میتوان بیشترین اثر را برای جذب مخاطب از بقیه فنون ذکر شده داشته باشد؟