سری 1: سوالات آزمون نوبت دوم تفکر و سواد رسانه ای دوره دوم متوسطه
فصل 1: ما و رسانهها
فصل 2: فنون خلق پیام رسانهای
فصل 3: نادیدههای رسانهها
فصل 4: مخاطب شناسی
فصل 5: رسانه و سبک زندگی
فصل 6: رژیم مصرف رسانهای
لطفا برای اطمینان از عملکرد و تجربه بهتر از مرورگرهای مدرن و به روز مانند کروم یا فایرفاکس استفاده کنید.
بیشترین هدف از ارتباط با دیگران و فرستادن پیام، تشویق گیرنده پیام به تغییر رفتار و نگرش و باور و ارزش مطابق نظر فرستنده است که به آن .............. گفته میشود و شیوههایی که به کمک آن بر عقل و منطق مخاطب تاثیر بیشتری داشته باشد را ........... مینامند.

