گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

مطالعات اجتماعی 1403/07/26

امتحان مطالعات نهم دروس 1 تا 4 دبیرستان حافظان وحی

دوره اول متوسطه نهم مطالعات اجتماعی تهران منطقه 4 تهران حافظان وحی آبان 1403

این برگه امتحانی با هدف ارزیابی دانش جغرافیایی دانش‌آموزان در موضوعات مختلف از جمله ویژگی‌های زمین، اقیانوس‌ها، فلات‌ها، و شرایط آب و هوایی طراحی شده است. انتظارات آموزشی شامل:
دانش پایه جغرافیا: سوالات از دانش آموزان انتظار دارند که اطلاعاتی در مورد موقعیت زمین در منظومه شمسی، مدارها، و حرکت‌های ظاهری خورشید داشته باشند.
اندازه‌گیری و محاسبات جغرافیایی: سوالاتی که به مساحت و مختصات جغرافیایی اشاره دارند، مهارت‌های کاربردی در تعیین موقعیت‌های جغرافیایی و مفاهیم مختصات طول و عرض جغرافیایی را می‌سنجند.
مفاهیم زمین‌شناسی و اقیانوس‌شناسی: انتظار می‌رود دانش‌آموزان بتوانند نام نقاط عمیق اقیانوسی و ویژگی‌های فلات قاره‌ای را شناسایی کنند و دلیل اهمیت اقیانوس‌ها را توضیح دهند.
شناخت حرکات زمینی و آسمانی: سوالات مرتبط با طلوع خورشید، انقلاب تابستانی و مدار استوا توانایی تحلیل دانش‌آموزان را در ارتباط با پدیده‌های طبیعی به چالش می‌کشد.
تغییرات اقلیمی و آب و هوا: سوالات درباره عوامل تأثیرگذار بر آب و هوای جهان، مناطق اقلیمی مختلف، و پیامدهای گرم شدن زمین به دانش آموزان فرصت می‌دهد تا درباره تغییرات محیطی اطلاعات خود را نشان دهند.

پاسخنامه تشریحی در پایان فایل آزمون قرار دارد.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

امتحان مطالعات نهم دروس 1 تا 4 دبیرستان حافظان وحی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : ارزشیابی مستمر
بازدید : 2583
بروزرسانی شده در 1403/07/26