نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس ریاضی دوم | فصل6 : جمع و تفریق اعداد سه رقمی | مبحث جمع و تفریق عددهای سه رقمی                            
                            
                            
                            
                                                                        برخی از اهداف این درس: دانش آموز ...
✅ روش انجام جمع و تفریق عددهای سه رقمی را با روش فرایندی بداند. (شناختی)
✅ توانایی انجام جمع و تفریق اعداد سه رقمی را از روش فرایندی داشته باشد. (مهارتی)
✅ توانایی استدلال کلامی از عمل ریاضی انجام شده را داشته باشد. (مهارتی)
✅ توانایی استفاده از جدول (شمارش پنج تا پنج تا، ده تا ده تا) را داشته باشد. (مهارتی)
✅ روش استفاده از جدول اعداد را برای جمع و تفریق اعداد سه رقمی با شمارش رو  به جلو و رو به عقب بداند. (شناختی)
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمدرضا محمدزمانی
                                            احمدرضا محمدزمانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        