طراحی آموزشی منطبق بر الگوی دیک و کری علوم تجربی ششم دبستان | درس 2: سرگذشت دفتر من
مراحل طرح درس الگوی دیک و کری:
مرحله 1: شناسایی غایتهای آموزشی (هدف یا اهداف کلی)
مرحله 2: تحلیل آموزشی
مرحله 3: شناسایی ویژگیهای دانشآموزان و رفتار ورودی
مرحله 4: تدوین اهداف عملکردی (رفتاری)
مرحله 5: تدوین پرسشهای ملاکی (سنجش آغازین و سنجش تشخیصی، پیشآزمون)
مرحله 6: تدوین راهبردهای آموزشی
مرحله 7: انتخاب مواد و رسانه های آموزشی
مرحله 8: تعیین سنجش تکوینی
مرحله 9: تعیین سنجش تراکمی
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.