طرح درس روزانه تلفیقی ریاضی و تربیت بدنی دوم دبستان | فصل 1: عدد و رقم                            
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس روزانه تلفیقی ریاضی دوم و تربیت بدنی  | فصل 1: عدد و رقم
تعیین مفهوم: شناسایی اعداد و جمع آنها در قالب بازی
اهداف کلی: 
1. آموزش و یادگیری اعداد در قبال بازی
2. تلفیق ریاضی و تربیت بدنی
اهداف رفتاری:
حیطه شناخت:
1. بیان نحوه صحیح بازی (سطح دانش)
2. فهمیدن مفهوم اعداد (سطح درک و فهم)
3. توانایی اجرا و استفاده اصول و قوانین بازی (سطح کاربرد)
4. توانایی نقد عملکرد خود حین بازی (سطح ارزشیابی)
5. توانایی  اضافه کردن عددها به یکدیگر و بهدستآوردن نتیجه معین (درک و فهم)
حیطه نگرش:
1. علاقهمند شدن به آموزش و یادگیری ریاضی و اعداد
2. تقویت روحیه همکاری
3. آمادگی برای کارهای گروهی
4. ایجاد علاقه و داوطلب شدن در کارهای گروهی
حیطه مهارت:
1. قوانین و مقررات بازی را رعایت میکند.        
2. مراحل فعالیت را با توجه به توضیحات آموزگار اجرا میکند.
3. مهارت در هماهنگی ذهن و ماهیچه
4. اجرای تمرین هنگام جمعکردن عددها
...                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         نگین خاقانی بروجنی
                                            نگین خاقانی بروجنی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    