طرح درس روزانه ریاضی دوم دبستان | فصل3:اشکال هندسی (تقارن)                            
                            
                            
                            
                                                                        مباحث : تقارن 
هدف کلی: آشنایی دانش آموزان با تقارن و خط تقارن 
اهداف جزیی: 
1-دانش اموزان مفهوم تقارن را درک کنند.(هوش درون فردی).
2-دانش آموزان بتوانند با شمارش خانه ها در صفحه شطرنجی تصاویر را کامل کنند.(هوش درون فردی)
3-دانش آموزان بتوانند اشیاء متقارن را تشخیص دهند.(هوش درون فردی)
4-دانش آموزان توانایی رنگ کردن شکل های متقارن را بدست آورند. (هوش درون فردی)
5-دانش آموزان بتوانند یک شکل متقارن در اطراف خود پیدا کنند.(هوش درون فردی)
6- دانش آموزان بتوانند ویژگی اشیاء متقارن را بیان کنند (هوش درون فردی)
7- دانش آموزان بتوانند تقارن دست و پا و چشم دوست خود را نسبت به دو طرف بدن او تشخیص دهند(هوش درون فردی) 
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حلیمه یکتا
                                            حلیمه یکتا                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    