نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس ریاضی دوم | فصل 1: عدد و رقم | عدد و شمارش                            
                            
                            
                            
                                                                        اهداف
  - آشنایی دانش آموزان و یادآوری عددو شمارش وانواع شمارش-یادآوری ابزارهای شمارشی چون انگشت، دسته بندی،جدول ارزش مکانی،چوب خط، محور، چینه
برخی از اهداف و پیامدهای این درس: معلم در پایان این درس انتظار دارد بچه ها بتوانند ...
✅ انواع شمارش را به نمایش بگذارند و در موردش با یکدیگر گفت و گو کنند.
✅ با مبنای ده و پنج شکل ها را بشمارند و از ابزار مختلف شمارش استفاده کنند.
✅ توانایی استفاده از ابزارها را داشته باشند.
✅ نمایش های مختلف از یک عدد را نمایش دهند.
✅ عدد را بنویسند و به ترتیب بشمارند و مقایسه دو عدد را داشته باشند.
طرح درس مذکور در 4 صفحه تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمدرضا محمدزمانی
                                            احمدرضا محمدزمانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    