آزمون عملکردی علوم تجربی ششم دبستان 17 شهریور فیروز آباد | مراحل ساخت کاغذ و بازیافت
الف) اهداف یادگیری
انتظار می رود دانش آموز :
مراحل ساخت کاغذ را به ترتیب شماره گذاری کنند. کاغذ های بازیافتی رو از بازیافتی تشخیص دهند.
مشخص می کند کدام یک از مراحل ساخت کاغذ تغییر شیمیایی کدام مرحله تغییر فیزیکی است.
ب) شواهد یادگیری:
شماره گذاری مراحل ساخت کاغذ و تشخیص کاغذ بازیافتی و غیر بازیافتی. تشخیص فیزیکی و شیمیایی بودن مراحل
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.