آزمون نوبت دوم فارسی، نگارش و املای سوم دبستان | اردیبهشت 1399                            
                            
                            
                            
                                                                        آزمون کاملی است که شامل 4 صفحه آزمون فارسی ونگارش به همراه پاسخ نامه ی تایپی و یک صفحه متن املای استاندارد نوبت دوم سوم و یک برگه ی املا نویسی می باشد.همکاران می توانند در دو تا جلسه ی متناوب و یامتوالی ۴۵دقیقه ای این آزمون را از شاگردان اخذ کنند.
جدول عملکرد :
خوانا و زیبا می نویسد.
توانایی ساخت جمله را دارد.
ترتیب داستان را به خوبی مرتّب می کند.
فعالیت های املای و انشایی را درست می نویسید.
املای کلمات را درست به یاد آورده  و می نویسید.
دربند نویسی علائم و اصول نگارشی را رعایت می کند.
توانایی تبدیل فارسی عامیانه به  فارسی معیار را دارد.
در رساندن پیام نظم و انسجام دارد.
قادر به حفظ و درک معانی و مفاهیم اشعار هست.
و ...
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         سهراب شکرانه ننه کران
                                            سهراب شکرانه ننه کران                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    